Купувачите на 607 втора ръка определено има за какво да са благодарни на първите притежатели на автомобила. Защото именно те са тези, поели най-големия риск при флагмана на Peugeot – фрапиращото обезценяване.
Въпреки това 607 вероятно заслужава по-добра съдба. В крайна сметка моделът можеше да бъде и сред популярните представители на класа, тъй като определено не му липсват положителни качества. Сред тях безспорно са приятният комфорт на возене, обширното вътрешно пространство, приличното качество и атрактивната палитра от двигатели. Интересът на потенциалните клиенти би било най-добре да се насочи към различните дизелови модификации на модела, тъй като всички те впечатляват с нисък разход и плавен ход. За около 11 000 евро човек може да се сдобие с отлично поддържан 607 с 2,2-литров HDi-дизел.
Особено добре приляга на характера на големия седан 2,7-литровият V6 HDi – цените при този вариант с пробег около 60 000 километра стартират от около 19 000 евро. Засега рядко срещан е 2,2-литровият битурбо-HDi със 170 к. с., такива екземпляри иначе струват около 30 000 евро.
Макар че автомобилът е сравнително солиден, при немарлива поддръжка техниката му бързо започва да се предава – при покупка задължително проверете отделни компоненти като спирачната система например.
2,2-литров дизелов двигател със 133 к. с. Достатъчно пъргав и икономичен базов дизелов двигател със сериен филтър за сажди, разход около осем литра/100 км
2,7-литров дизелов V6 с 204 к. с. Шестцилиндров двигател фини маниери на работа и сериен филтър за сажди. Разход около девет литра/100 км.
2001 Дебют на модела във варианти с 2,2-литров турбодизел с филтър за сажди (133 к. с.), 2,2-литров бензинов мотор (158 к. с.) и 3.0 V6 и (207 к. с.).
2005 Фейслифт и нов 2,7-литров V6 HDi с 204 к. с., шестстепенна ръчна трансмисия за 2.2 HDi.
2006 Нов 2,2-литров битурбодизел със 170 к. с.
Eliyan
gospoda ako ima nqkoi merak na 3 V6 benjinov dvigatel palen avtomatik shot go prodavam shotimam 4 koli ot toji model i misla da prodam ediniq ako ima nakoi merak da go kupi da mise obadi na 0887539654
ogi
Da popitam da li nqkoi moje. Da pomogne v vaprosa za vtorata bateria na pejo 607 che az q tarseh v bagajnika no nito otlqvo nito ot dqsno ne se namira a na kompiutara mi pische che vaspomagaschtata batariata e ishabena
tei
zamen bespogreshen avtomobil s nenadminato kachestvo vozia stabilnost abe vsichko nai nai tova e pego607
ogi
abe hrs obsrkhte me az sam se zasilil v vtornik da kopuvam 2003 2.2 136konia dizel4e kakvo da gledam 4e tuk hubava lo6a i pak hubava i pak lo6a?
Анонимен
607 e конкурент само на някоя шарена каруца. Противоположност, да прав си, вагена е здрав и красив а това е безформено и не качествено!
Анонимен
Викторе защо го спряха от производство този "стил и сексапил"? Така и не мога да разбера, защо всеки твой коментар пишеш за Фолтсваген? Нещо проблем ти създават и не те оставят да спиш ли?
Виктор
Стил и сексапил ненадмината лимузина неповторим дизайн. Противоположност на вагените и техен най голям конкурент
niko ot anglian
mnogo dobar
Киро
Карах 607 133к.с. една година.- красив автомобил. Сега карам Мерцедес 220 CDI 144 к.с.- истински автомобил
niki
me4taq si za tazi kola
stan4o
kakyv e tozi motor -2.0 /137 k.s. dizel!! mai ne sym srestal nisto za nego???
stan4o
kakyv e tozi motor -2.0 /137 k.s. dizel!! mai ne sym srestal nisto za nego???
M160
"... и не разбирам какво плаши нашия Балканец от десния волан?..." Ми не са правени за тука и са опасни,не се ли сети?
Х.Петров
Имам такъв внос от Англия с дясна дирекция.Перфектна возия и не разбирам какво плаши нашия Балканец от десния волан?
grigor
bie vsi4ki koli ot tozi i po visok klas